Karaoke in De Loods

Kom zaterdag 27 mei 2023 naar De Loods in Ridderkerk voor een avond vol karaokeplezier! Of je nu een diva bent in de dop of gewoon dol bent op meezingen met je favoriete nummers, deze avond is de perfecte gelegenheid om je zangtalenten te tonen.

In de Loods staat deze avond een karaoke set met duizenden nummers, dus er is voor ieder wat wils. Van klassiekers tot en met de hits van nu, van rock tot pop en van ballads tot uptempo nummers, het is er allemaal.

En als je denkt dat karaoke alleen voor serieuze zangers is, dan heb je het mis! In De Loods gaat het om plezier maken en lekker gek doen. Dus durf jij het aan om je favoriete nummers luidkeels mee te zingen? Of wil je liever samen met vrienden of collega’s een hilarische groepsperformance neerzetten? Het kan allemaal!

Vanaf 20:30 uur gaat het feest los in De Loods en de entree is gratis, dus zorg dat je erbij bent. Wie weet word jij wel gekroond tot karaokekampioen van de avond. Minimale leeftijd 18+. Meer info deloodsridderkerk.nl.