Kerkdiensten en weeksluiting Reyerheem

Elke 1e zondag van de maand wordt er op het Ontmoetingsplein van Aafje Reyerheem een kerkdienst gehouden.

Zondag 7 augustus 2022 is er om 15.30 uur weer een dienst. Voorafgaand aan de dienst zal vanaf 15.00 uur de koffie/thee voor u klaar staan.

Ook worden er regelmatig op vrijdagmiddag diensten gehouden. Op 5 en 12 augustus bent u van harte welkom om de dienst/weeksluiting bij te wonen. Vanaf 14.30 uur staan de kerkvrijwilligers voor u klaar om u te ontvangen met een kopje koffie of thee, en aansluitend om 15.00 uur zal de dienst beginnen.

Deze diensten zijn voor bewoners van Reyerheem, maar ook buurt- en wijkbewoners zijn van harte welkom.

Wilt u op de hoogte blijven van de activiteiten van Reyerheem? Ontvang dan wekelijks het weekoverzicht, door een e-mail te sturen naar fdwit@aafje.nl.