Kerstorgelconcert Wilhelminakerk

Op dinsdagavond 22 december 2020 geeft Jan Peter Teeuw een kerstorgelconcert in de Wilhelminakerk te Ridderkerk-Slikkerveer. Juist omdat veel kerstconcerten en koorzangavonden helaas niet door kunnen gaan, is deze avond georganiseerd. Tijdens het concert bespeelt Jan Peter het prachtige Huyser-orgel. Het programma bestaat uiteraard volledig uit kerstmuziek: er klinken zowel improvisaties over bekende kerstliederen alsook bewerkingen uit binnen- en buitenland.

Natuurlijk worden tijdens deze avond alle richtlijnen van het RIVM gerespecteerd. Dat betekent dat er maximaal 30 bezoekers welkom zijn. Daarom wordt u gevraagd om u zich voor dit concert aan te melden. Dat kan door te mailen naar janpeterteeuw@filternet.nl of te bellen/appen naar 06 8142 1468. Aanmeldingen worden in volgorde van binnenkomst verwerkt.

Het concert begint om 20:00 uur. De deuren gaan een halfuur voor aanvang open. De toegang is gratis. Wel is er na afloop een collecte ter bestrijding van de onkosten.