Koffie-inloop in Slikkerveer

Al jaren lang is de koffie-inloop in Slikkerveer een vaste ontmoeting van Facet Ridderkerk. Elke donderdagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur bent u welkom voor een kopje koffie of thee en kunt u andere mensen ontmoeten voor een praatje of voor een spelletje.

U wordt hartelijk ontvangen door de gastvrouwen/vrijwilligers van Facet. Bent u nieuwsgierig, kom dan geheel vrijblijvend langs om kennis te maken. De koffie-inloop van Facet vindt plaats in het WVC Slikkerveer, Reijerweg 62 in Ridderkerk.

Wilt u meer informatie over de koffie-inloop of andere activiteiten van Facet Ridderkerk in uw wijk? Neem contact op met Henny de Wilt, ouderenadviseur bij Facet Ridderkerk, via 0180 – 432 350 of Henny.deWilt@facetridderkerk.nl.