Koningsdag Noordstraat Ridderkerk Bolnes

Het is eindelijk zo ver !. Kom jij gezellig mee feestvieren ? Op woensdag 27 april 2022 zijn er van 10.00 tot 20.00 uur diverse Koningsdag activiteiten in de Noordstraat Ridderkerk Bolnes.

Loop een rondje over de vrijmarkt en doe mee met leuke spelletjes, laat je haar vlechten, schminken of zet een kleurige glittertattoo. Je kunt ook een goodiebag knutselen (die na afloop wordt gevuld), springen op een piratenspringkussen of popcorn en suikerspinnen halen bij de kramen. DJ Problem verzorgt de muziek. En er is een fotomomentje met bijvoorbeeld Sneeuwwitje of een Minon.

Van 10.00 tot 16.30 uur : vrijmarkt en Oud Hollandse spelletjes, doelschieten, eendjes vangen, stokken vangen en blikken gooien !

14.00 uur: het grote Anne Maria Koekkoek spel met prijs. Let op: meld je van tevoren aan voor dit spel via 06-42622845.

17.00 uur: snoepjespotwedstrijd. Weet jij hoeveel snoepjes er in de pot zitten ? Dan is deze voor jou !

Organisatoren: Monique van Overbeek, Bianca de Vries en Cecilia Boshoven.