Koningsdag op plein Oost Ridderkerk

Op woensdag 27 april 2022 is het weer Koningsdag. Ook dit jaar zullen er weer feestelijke activiteiten plaatsvinden op plein-Oost.

Linda Kelderhuis is de drijvende kracht achter deze activiteiten en zet zich al een aantal jaren vrijwillig in voor een bruisend plein in Ridderkerk-Oost.

Op 27 april zal er van 09.30 uur tot 16.00 uur een rommelmarkt georganiseerd worden op het plein. Jong en oud is van harte welkom op deze dag. Er is een beperkt aantal (25) marktkramen beschikbaar gesteld om iedereen de gelegenheid te geven zijn of haar spullen te koop aan te bieden. Op dit moment zijn er nog maar een paar kramen beschikbaar dus wees er snel bij! Meer informatie op de Facebook pagina.

Naast de kramen zal ook onder andere de vaste visboer met zijn wagen op het plein aanwezig zijn. Er zijn nog een aantal andere belangstellenden, maar dat is nog even een verrassing.

De organisatie heeft er in ieder geval enorm veel zin in en hoopt dat jullie er samen met hen een gezellige dag van willen maken.