Kunstenaars Kunstroute Ridderkerk exposeren in Bezoekerscentrum Waalbos

Vanaf zaterdag 11 september tot en met zaterdag 9 oktober a.s. is er een overzichtstentoonstelling van een aantal kunstenaars van de Kunstroute Ridderkerk.

De kunstroute kon ook dit jaar op 29 en 30 mei helaas niet doorgaan. Het bestuur is nog druk bezig geweest om te bekijken of er mogelijkheden zouden zijn voor in dit najaar, maar dat is niet gelukt door alle maatregelen waar we met z’n allen ons aan moeten houden. Exposeren in het Gemeentehuis / Bibliotheek is ook nog steeds niet mogelijk, dus is er druk gezocht naar een alternatief. Deze is gevonden! En wel een heel erg leuk, natuurlijk alternatief: Het Bezoekerscentrum Waalbos in Rijsoord. Dit jaar zouden er 18 kunstenaars mee hebben gedaan met de Kunstroute, 11 kunstenaars waren bereid om aan deze expositie mee te doen: Dirry Blom, Nadja Novali, Iris Raaijmakers, Saskia Rietveld, Anneke Slagboom, Ellie Smelik-Damsteeg, Karin Touw, Bea Verveer, Joke Vonk, Nathalie de Waard-van Wingerden en Ingrid Zelessen. Het Bezoekerscentrum Waalbos aan de Waalweg 9a in Ridderkerk/Rijsoord is geopend op woensdag van 13.00-17.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00-17.00 uur.

De datum voor de Kunstroute is al bekend voor volgend jaar, dus zet deze datum alvast in de agenda 21 en 22 mei 2022. Voor de liefhebbers: de boekjes van de geannuleerde routes van 2020 en 2021 liggen in het Bezoekerscentrum bij de overzichtstentoonstelling.

Alle informatie over de Kunstenaars is te vinden op de website van de Kunstroute Ridderkerk kunstrouteridderkerk.nl