Kunstroute 2019: 21 deelnemers op twaalf plekken

Op zaterdag 6 en zondag 7 april kunt u een kijkje nemen in de keuken van 21 kunstenaars. Verspreid over heel Ridderkerk maakt u dit weekend kennis met schilder- en beeldhouwkunst, grafiek keramiek, sieraden, foto’s, hoeden en glaskunst.

Stippel van tevoren een mooie route uit. De plattegrond in het boekje van de 26e Kunstroute maakt het u makkelijk. De route is prima te fietsen, maar het kan ook met de auto. U herkent de plekken aan de vaandel met ‘Kunstroute Ridderkerk’.

Het boekje geeft u een indruk van al het fraais dat er te zien is. Zo vertelt glaskunstenaar Mira de Koning- Stanojević dat ze soms een gat in de lucht springt van blijheid als ze haar smeltoven opendoet. Kom het zelf beleven. De kunstenaars vertellen bij hen thuis of in een atelier meer over hun werk.

Download het boekje op www.kunstrouteridderkerk.nl of kijk op www. facebook.com/kunstrouteridderkerk.