Kunstroute Ridderkerk dit jaar weer zichtbaar

Na twee jaar bijna onzichtbaar te zijn geweest door de Corona-perikelen is de Stichting Kunstroute Ridderkerk heel blij om aan te kunnen kondigen dat dit jaar de Kunstroute weer van start gaat op 21 en 22 mei 2022.

Schilderijen, tekeningen, keramiek, fotografie, beeldhouwwerk, textiele werken, edelsmeden, sieraden, glaswerk, brons, in de meest uiteenlopende stijlen en vormen.

De kunstenaars die dit jaar mee doen zijn: Bea Verveer, Leo Pors, Mark Isarin, Karin Touw, Ellie Smelik-Damsteeg, Iris Raaijmakers, Saskia Rietveld, Anneke Slagboom, Ada Burgerhout, Joke Vonk-Schot, Fenneke Groeneveld, Jacco van Dam, Dirry Blom, Michel Kooijmans, Ingrid Zelessen, Nadja Novali, Mira de Koning en twee nieuwe kunstenaars die voor het eerst mee doen dit jaar: Willie Roosenbrand en Özlem Aral.

Twee dagen lang kunt u hun kunst komen bekijken op clusterlocaties zoals Bezoekerscentrum Waalbos, Galerie Imspa, Kunsthandel Jan Kooijman en Restaurant Paviljoen Struis, maar ook bij enkele kunstenaars aan huis.

Alle informatie over de Kunstroute is te vinden op de website www.kunstrouteridderkerk.nl