Laatste keer inzameling oud papier Ridderkerk centrum

Aanstaande dinsdag, 3 september, wordt er voor de laatste keer oud papier opgehaald door o.b.s. De Piramide.

Het ophaalteam van de school moet ermee stoppen en de gemeente neemt het van ons over. Zij gaan het ophalen met de minicontainers die binnenkort bij u thuis worden geleverd.

Vijfentwintig jaar is de papierploeg in het Centrum van Ridderkerk en in de bloemenbuurt iedere eerste dinsdag van de maand actief geweest om het oud papier in te zamelen. Daar komt nu dus een einde aan.

Zij danken iedereen die ons gedurende die lange tijd heeft gesteund door het papier en karton op de straat voor ons klaar te zetten. Door uw inzet hebben ze de nodige activiteiten kunnen ontwikkelen voor de kinderen van onze school.

Ook deze laatste keer rijdt de papierploeg tussen 19.00 uur en 21.00 uur voor de oude kranten door alle straten van het centrum en een deel van de Bloemenbuurt tussen de Geerlaan en de Lagendijk. Het papier kan op de vaste aanbiedplaatsen klaargezet worden, bij voorkeur in dozen of bundels en niet in plastic.

Voor nadere inlichtingen kunt U contact opnemen met M.v.d.Walle, tel. 0180 499 010.

U spaart voor deze laatste keer toch ook mee?