Laatste week Levende Adventskalender Ridderkerk

De laatste week van de Levende Adventskalender is ingegaan. De Levende Adventskalender is een initiatief van de Sociaal Makelaars van Facet Ridderkerk. We zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om mensen en buurten met elkaar te verbinden.

Vanaf 1 december stellen families en organisaties hun huis open voor bekende en onbekende buurtgenoten. Het is een overwinning om aan te bellen bij iemand die je niet kent, maar het brengt veel gezelligheid en nieuwe contacten. Nog een week lang ben je welkom achter een deur in Ridderkerk. Tot en met kerst gaat er elke dag letterlijk een deur open waar inwoners van harte welkom zijn voor een ontmoeting en gezelligheid. Schroom dus niet om langs te gaan. Niemand hoeft alleen te zijn in deze donkere dagen voor kerst. Je bent welkom zoals je bent. De koffie staat warm en je wordt met open armen ontvangen. Alle adressen die meedoen zijn terug te vinden op de website van Facet Ridderkerk.

Vrij 16 december – Aafje Reijerheem, 14 – 16 uur
Za 17 december – Lohmanpark, winterfeest met oliebollen, 11 – 16 uur