Lampionnenoptocht door centrum Ridderkerk

Het wijkideeteam Centrum Ridderkerk organiseert op vrijdagavond 23 december 2022 een lampionnenoptocht in het centrum van Ridderkerk . De kerstman met zijn arrenslee, en zijn kerstmannenband van de Harmonie Slikkerveer wordt een gezellige wandeling door het centrum van Ridderkerk gemaakt.

Als je mee wilt lopen dan ben je van harte welkom. De groep verzamelt om 18:45 uur op het Koningsplein en vertrekt om 19:15 uur.  Zo rond 20.30 uur keert de groep weer terug op het Koningsplein. Bij terugkomst is er voor iedereen een kop warme chocolademelk en een oliebol. Wil je nog met de kerstman op de foto in de arrenslee dan is dat mogelijk.

Tevens krijgen de kinderen ook nog een verrassing.

Mocht je niet in het bezit zijn van een lampion dan kun je deze bij ons vrijdagavond ophalen bij de kraam voor het gemeentehuis. Deze lampion wordt jullie aangeboden door het Wijkideeteam-Centrum.