Lekker creatief experimenteren? Kom naar het Bieblab

3D-tekenen, robotjes maken of zelf een website maken? Alles kan in het nieuwe Bieblab in de Bibliotheek in Ridderkerk centrum. Vanaf oktober is er elke week van alles te doen en zijn alle kinderen in en rondom Ridderkerk welkom om te komen experimenteren, ontdekken of gewoon lekker te knutselen. De bieb organiseert activiteiten voor kinderen van alle leeftijden. Er is voor ieder wat wils.

Hou je meer van knutselen? Kom dan naar een van de inloopuren en maak bijvoorbeeld je eigen boemerang, bouw een brug van rietjes of experimenteer met ons green screen. Iedereen is welkom voor een middag vol creativiteit, lachen en plezier. Tevens is er altijd iemand aanwezig om de kinderen te helpen en toezicht te houden.

Elke maandag van 15.00 – 16.30 uur voor kinderen van 5 -7 jaar en elke donderdag van 15.00 – 16.30 uur voor kinderen van 8 – 12 jaar. De inloopuren zijn gratis en aanmelden is niet nodig.

Word je graag uitgedaagd? Kom dan naar een van de BiebLab PRO workshops en maak een bootje op zonne-energie of ontwerp je eigen computerspel. De bieb biedt verschillende workshops aan. De workshops kosten 1 euro en aanmelden is verplicht.

Meld je aan via https://www.debibliotheekaanzet.nl/activiteiten/bieblab-pro.