LEKKER Ridderkerk 2019

‘LEKKER Ridderkerk’ is een culinair feest dat sinds 2013, elk laatste zaterdag van oktober, wordt gehouden in het centrum van Ridderkerk. Een evenement dat toegankelijk is voor iedereen en is bedoeld om mensen kennis te laten maken met food-winkels en keukens van diverse restaurants die gevestigd zijn in het Winkelhart van Ridderkerk.

De diversiteit aan kookkunsten van de deelnemers staan garant voor een bijzondere smaakervaring. Naast het proeven van de heerlijkste gerechten op zaterdag 26 oktober van 11.00 – 16.00 uur, wordt ook een uitgebreid en gevarieerd entertainment programma aangeboden. Het thema is dit jaar “Lekker Hollands”. En daarbij komen alle typisch Hollandse producten voorbij.

Onderdeel van het feest van smaken tijdens LEKKER Ridderkerk is de feestelijke Heropening van de Versmarkt in de Ridderhof. De zesde editie van LEKKER Ridderkerk wordt weer Bourgondisch genieten!

Voor meer informatie: www.winkelhartridderkerk.nl