Levende adventskalender op Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem

De levende adventskalender, opgezet vanuit Facet, opent deuren voor buurtbewoners in de maand december. De adressen vormen zo een lichtsnoer door heel Ridderkerk in de donkere dagen.

Op 16 december 2022 staan de deuren van het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem open en samen met Teamwijkidee3vliet/’t zand heten ze de buurtbewoners van harte welkom voor een kopje koffie of thee. Schroom niet, ga gezellig langs. Ontmoet mensen uit de wijk en ook kunnen medewerkers u deze middag meer vertellen over activiteiten die op het Ontmoetingsplein georganiseerd worden, waar u ook van harte welkom bent.

Zet het in de agenda: vrijdagmiddag 16 december van 14.00 tot 16.00 uur op het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem aan de Torenmolen 1 te Ridderkerk.