Lezing Erik Scherder in Theater Het Plein

Op zaterdag 25 februari geeft Erik Scherder, neuropsycholoog en hoogleraar speciaal voor de Ridderkerkers een lezing over de relatie tussen een gezonde leefstijl en de hersenen. De interactieve lezing zal plaats vinden in theater Het Plein van 14:00 tot 15:00 uur.

Scherder is bekend van het televisieprogramma ‘De Wereld Draait Door’ waar hij vaak aanwezig was. Hij staat bekend om zijn lezingen over de invloed van muziek en beweging op de werking van het brein. Daarnaast doet hij als neuropsycholoog verschillende onderzoeken over het thema ‘bewegen’. Ook deed hij onderzoek naar de relatie tussen lichamelijke (in)activiteit en gedrag (cognitie, slaapritme en humeur) bij mensen met en zonder dementie.

“Vanuit Facet zijn wij enorm blij dat Erik Scherder komt spreken”, het zal een leerzame, interactieve lezing zijn. Er zijn nog een beperkt aantal plekken beschikbaar voor de lezing in de theaterzaal. Wij zorgen voor een unieke beleving.

Dus bent u benieuwd naar het verhaal van Erik en de relatie tussen een gezonde leefstijl en de hersenen? Meld je dan snel aan via de website www.facetridderkerk.nl