Mantelzorg Café Ridderkerk

Afgelopen donderdagavond 19 januari 2023 was er Mantelzorg Café Ridderkerk in Reyerheem. Onderwerp deze avond was ‘Innovatieve middelen’. De avond werd goed bezocht.

Vanaf 2023 is er overgestapt naar de avond. Mantelzorgers hebben namelijk niet alleen de zorg over een naaste, maar daarnaast ook vaak een baan en een gezin.

Het volgende Mantelzorg Café staat gepland op 18 maart 2023. Het onderwerp van deze avond is ‘Werk en Mantelzorg’. De aanvang is om 19.30 uur op het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk. Zet u deze avond vast in uw agenda!

Het Mantelzorg Café is een samenwerking tussen Karaat mantelzorg en Aafje. Het Mantelzorg Café is er voor lotgenoten en belangstellende om elkaar te ontmoeten, ontdek dat u er niet alleen voor staat, ze dezelfde gevoelens en zorgen hebben. Naar elkaar luisteren, tips uitwisselen en dergelijke. U kiest er niet voor mantelzorger te zijn, het overkomt u.

Wist U dat u met vragen over mantelzorg naast Karaat Mantelzorg ook terecht kan bij Els Meijer:
Participatie Coördinator Mantelzorg en Familie Aafje Reyerheem / Buurt
Email : els.meijer@aafje.nl / Tel : 06 511 99 331