Meedoen met Mensen maken Ridderkerk – Inspiratiesessie

Het jaar 2021 is het Nationaal Jaar Vrijwillige inzet. Een jaar om te laten zien hoe leuk en waardevol vrijwilligerswerk is, maar ook om nieuwe gezichten aan te trekken. Wil je als vrijwilligersorganisatie meedoen en informatie hoe je hiermee kunt starten?

Je bent welkom tijdens de inspiratiesessie op dinsdagochtend 6 april.

Je hoort mee over de landelijke campagne Mensen maken Nederland, o.a.

• Hoe je dat voor jouw organisatie vorm kunnen geven;
• Middelen die gratis beschikbaar;
• Waar je kennis kunt vinden om nieuwe vrijwilligers aan te trekken.

Je krijgt leuke tips om jouw vrijwilligers te waarderen en nieuwe gezichten te interesseren! En samen met organisaties geven we lokaal de campagne een gezicht!

De inspiratiesessie wordt online gegeven op dinsdag 6 april van 10.00 uur tot 11.30 uur via MS Teams. Deelname is gratis. Heb je interesse maar kan je niet overdag? Bij voldoende interesse organiseren we de sessie ook op een avond.

Aanmelden kan tot 2 april via het Vrijwilligerssteunpunt, emailadres: inschrijven.vsp@facetridderkerk.nl of 0180 – 430 440.