“Middagje Hollands” met de Ridderkerkse Noordzangers

Zaterdag 13 april a.s. organiseert het koor de Ridderkerkse Noordzangers weer een gezellig “Middagje Hollands” voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en hun begeleiders.

Locatie: Farelcollege, Kastanjelaan 50, Ridderkerk. Aanvang 14.00 uur, zaal open 13.15 uur.

De toegangskaarten kosten € 3,50 met inbegrip van consumpties en snoepgoed. Deze kaarten zijn te bestellen via e-mailadres noordzangersridderkerk@gmail.com en telefonisch bij het secretariaat, nr. 0180-467662 en bij mevrouw Ans Bosch op nummer 0180-428052.

Het is voor de elfde keer dat het koor weer voor een onvergetelijke middag zal zorgen met ondersteuning van een combo, bestaande uit 3 accordeonisten, 3 gitaristen en een slagwerker.