Mocktails maken met Ridderkerk Langer Gezond

Dinsdag 30 november organiseert Ridderkerk Langer Gezond in samenwerking met De Groene Pollepel van 15.00 tot 17.00 uur en van 19.00 tot 21.00 uur een workshop “Mocktails maken” aan de Nicolaas Beetslaan 66 in Ridderkerk. Mocktails zijn cocktails, maar dan zonder alcohol.

Leefstijlcoach Cathy van Es van Ridderkerk Langer Gezond: “Wat is er leuker dan samen met uw (klein)kinderen naar hartenlust diverse lekkere drankjes maken. Voor de wat gure herfstdagen is er een heerlijke variant met chocolademelk en voor de feestdagen overtreft u de verwachtingen van familie en vrienden als u een mooie mocktail serveert. En dat alles zonder alcohol, want zonder alcohol kan het ook gewoon gezellig zijn.”

Inschrijven kan via info@facetridderkerk.nl of via 0180 – 432 350. Wees er snel bij, want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. De kosten voor deelname bedragen € 5,00 per persoon per workshop. Tijdens de workshop kunt u genieten van een gezonde snack. Bij binnenkomst wordt gevraagd om een coronatoegangsbewijs. Na afloop staat er een goed gevulde goodiebag klaar.