Najaarsconcert Harpe Davids Ridderkerk

Op zaterdagavond 19 november 2022 geeft christelijke muziekvereniging Harpe Davids een najaarsconcert. Zij zijn ontzettend blij dat dit na de coronaperiode weer mogelijk is. Het concert zal aanvangen om 20:00 uur in kerk ‘de Levensbron’ aan de Jan Luykenstraat te Ridderkerk. De zaal gaat om 19:30 uur open.

Het orkest zal onder leiding van onze dirigent Richard Vrijhoef onder andere een medley van Coldplay ten gehore brengen. Verder staat het stuk ‘de Bremer stadsmuzikanten’ op het programma. Hierbij nemen het orkest en een verteller u mee in dit welbekende verhaal.

Tevens een heuse première hebben, want de vorige dirigent Anton Weeren heeft speciaal voor het 100-jarig bestaan van de vereniging een bewerking geschreven op Psalm 150. Dit muziekstuk zal voor het eerst uitgevoerd gaan worden.

Toegangskaarten a euro 6,50 zijn te koop aan de zaal.