Nederland Zingt Dienst in Boezemkerk

Aanstaande zondagmiddag 23 oktober 2022 om 15.00 uur zal er weer een Nederland Zingt Dienst in de Boezemkerk gehouden worden.

De naam is ontleend aan het gelijknamige televisieprogramma waarin door de jaren heen vele christelijke liederen ten gehore zijn gebracht. In deze dienst zal daarom veel ruimte zijn voor muziek. Dit keer zal er een gevarieerd programma aan liederen zijn rond het thema ‘God van licht’.

Aan deze dienst verlenen verschillende musici hun medewerking. Te weten: Arjan Kuiper (orgel), Jan Peter Teeuw (piano), Jojanneke Breevaart (fluit), Debora Bouman en Matthea den Dekker (accordeon). De overdenking zal gehouden worden door Peter Huijser.

De toegang is gratis. Van harte welkom aan de Pretoriusstraat 2 in Ridderkerk-Bolnes.