Nog enkele plekken vrij voor zomerfestijn

Enkele weken geleden is het programma voor het senioren zomerfestijn van Facet Ridderkerk bekend gemaakt. In de afgelopen weken zijn vele inschrijvingen binnengekomen. De organisatie heeft voor sommige activiteiten gezorgd voor extra plaatsen voor deelnemers.

“Er is duidelijk behoefte om gezellig met elkaar op stap te gaan. Gelukkig zijn de coronamaatregelen versoepeld. Dit zorgt ervoor dat sommige uitjes bijna vol zijn. Wilt u ook in de zomer lekker gaan eten, een leuk busreisje maken of gaan varen?

Schrijf u dan in voor een van onze activiteiten”, zegt Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk. “Op dinsdagmiddag 20 juli is er een High Tea bij hotel Van der Valk. Op woensdag 21 juli en 28 juli is er een busreis. Ook op donderdag 5 augustus kunt u met de bus naar het Oude Ambachten en Speelgoedmuseum. Voor de busreizen hebben we diverse opstapplaatsen: Reyerheem, Facet Ridderkerk, Wijkcentrum West, Wijkcentrum Slikkerveer en Wijkcentrum Bolnes.

Heeft u meer zin in iets creatiefs? Schrijf u dan in voor de creatieve workshop met droogbloemen. Deze vindt plaats in het wijkcentrum West. Een presentatie en bezoek aan de Rezoordse molen en de High Tea bij de Paradijshoeve zijn zo goed als vol.”

Wilt u er deze zomer even lekker uit? Wacht dan niet te lang. Inschrijven kan op het kantoor van Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5. Het hele programma is ook te vinden op de website www.facetridderkerk.nl. Neem bij vragen of voor meer informatie over het Zomerfestijn contact op met Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350.