Nog kaartjes beschikbaar voor Peter en de Wolf

Aanstaande zaterdag 24 september 2022 gaat Peter op avontuur in het muzikale sprookje Peter en de wolf van Prokofiev. Het Ridderkerks Symfonieorkest brengt hem en allerlei andere figuren tot leven.

Peter wordt vertolkt door de violen uit het orkest, opa door de fagot, de klarinet is de kat en koperblazers laten de wolf horen. Tussen de muziek door wordt het verhaal van Peter en de wolf verteld door Nanneke Beekhuis. Nanneke heeft een grote liefde voor taal. Ze schrijft al zolang ze zich kan herinneren gedichten en leest heel graag en vaak voor.

Het orkest speelt twee voorstellingen van Peter en de wolf. De voorstellingen beginnen om 11:30 u en om 14:00 u en vinden allebei plaats in het Farel College aan de Kastanjelaan 50. Er zijn nog kaartjes. Die kosten 7,50 euro en zijn te reserveren via info@ridderkerkssymfonieorkest.nl.