Online concerten in Ridderkerk en omgeving

Nu het helaas niet meer mogelijk is om concerten te bezoeken, organiseert musicus Jan Peter Teeuw uit Ridderkerk de komende weken een aantal ‘online’ concerten. Deze concerten worden door hem gegeven samen met een andere musicus, en live uitgezonden op de Facebookpagina van Jan Peter.

Het eerstvolgende concert wordt gefilmd in de Boezemkerk te Ridderkerk-Bolnes. Jan Peter speelt daar op zaterdag 18 april dan samen met panfluitist Corné van der Giessen een afwisselend programma met klassieke muziek, Roemeense volksmuziek, improvisaties en geestelijke liederen. De livestream voor dit concert start om 20:00.

In de weken daarna staan nog meer concerten gepland, o.a. op donderdag 30 april vanuit de Singelkerk te Ridderkerk (samen met de bekende organist Martin Mans) en op vrijdag 15 mei vanuit de Augustijnenkerk te Dordrecht (met topklarinettist Peter Koetsveld). Nieuwe data zullen snel bekend gemaakt worden op de website, janpeterteeuw.nl. Hier is ook meer informatie over de concerten te vinden.