Online verkoop van paaseitjes bij Harmonie Slikkerveer

Pasen staat voor de deur en dat betekent dat het weer tijd is voor de paaseitjes actie van muziekvereniging Harmonie Slikkerveer. Het gaat er dit jaar echter iets anders aan toe dan de afgelopen jaren. Zo is de actie dit jaar niet alleen voor de jeugd, maar kan de hele vereniging eitjes gaan verkopen.

Ook is er voor gekozen om dit jaar een luxer assortiment eitjes te gaan verkopen, afkomstig van chocolade atelier Van Noppen Ridderkerk.

Naast zakjes gevuld met paaseieren is er dit jaar ook de mogelijkheid om een groot chocolade ei, gevuld met kleine eitjes te kopen.

Zakje massieve gesorteerde eitjes van 200 gram kost €6,00 en een groot ei van 15 cm gevuld met 150 gram eitjes is te koop voor €12,50

Om de verkoop zo makkelijk en veilig mogelijk te maken is er een webshop opgezet waar de eitjes besteld kunnen worden. Bij het bestellen kun je kiezen of je de eitjes komt afhalen of wilt laten bezorgen door een van de leden van de vereniging.

Op 27 maart 2021 tussen 10:00 uur en 14:00 uur kunnen de eitjes afgehaald worden bij het muziekcentrum aan de Prinsenstraat in Ridderkerk Slikkerveer.

Iedereen die een bestelling plaatst zal een aangewezen tijd krijgen om de paaseitjes op te komen halen om zo drukte te vermijden.

Door Stan Verwaal