Ontmoetingsavond op Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem

Er wordt een ontmoetingsavond georganiseerd op 24 mei 2022 op het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem. Na de Corona pakken zij met elkaar de draad weer op. De inloop is vanaf 19.30 uur en het programma start om 20.00 uur.

Eenzaamheid is een veel voorkomend probleem, ook onder de LHBT jong en oud. In Ridderkerk is ook het signaalpunt Een Tegen Eenzaamheid. Samen maken ze eenzaamheid bespreekbaar en dragen ze bij om eenzaamheid in Ridderkerk te verminderen. Coalitie Eenzaamheid Ridderkerk, waar Aafje deel van uitmaakt, gaan samen met partners de strijd aan tegen eenzaamheid. Zij willen graag met deze gespreksgroep in contact blijven en zo op deze avond, waar het thema ‘Iedereen mag er zijn’ centraal staat, in gesprek gaan.

Wilt u meer weten, in gesprek, een luisterend oor over LHBT Diversiteit voor uzelf of uw naaste? Of meer weten over persoonlijke verhalen, twijfels en gedachten? U bent van harte welkom.

Spreker deze avond is Martin de Geus. Martin de Geus is van 1999 tot 2020 als predikant verbonden geweest aan de Protestantse Gemeente de Levensbron in Ridderkerk.

Ook is er deze avond meer te weten te komen over het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem, u kunt terecht met al uw vragen. Er is info over de Buurtcirkel, de Belcirkel en gezellig samen eten.

Het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem is te vinden aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk. Voor info kunt u contact opnemen met Franny de Wit via e-mail fdwit@aafje.nl of telefoon 06 4664 2068.