Opening Mantelzorgcafé Ridderkerk

Woont u in Ridderkerk en zorgt u voor een 65+’er? Ga dan 27 juli 2021 naar de feestelijke opening van het Mantelzorgcafé. Tijdens deze avond staat gezond ouder worden centraal. U kunt een gratis gezondheidscheck laten doen door een verpleegkundige van Aafje. Ook is er onder het genot van een kopje koffie ruimte voor ontmoeting en gesprek met andere mantelzorgers en zorgprofessionals.

Bij het Mantelzorgcafé krijgt u tips en informatie om u te ondersteunen bij de soms zware taak die u vervult als mantelzorger. Elke maand staat er een ander thema centraal. Er wordt u een kopje koffie aangeboden en er is altijd ruimte om, in kleine groepjes, met elkaar in gesprek te gaan en elkaar te leren kennen. Daardoor is het ook als u alleen wilt komen, zeker de moeite waard.

Iedere laatste dinsdag van de maand bent u van harte welkom. Om de maand vindt het mantelzorgcafé in de avond of middag plaats. 27 juli gaat de zaal van het Ontmoetingsplein in de Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk om 19.45 uur voor u open. 31 augustus bent u vanaf 13.45 uur welkom. U kunt zich aanmelden door te bellen naar 088 8 233 233.

Het mantelzorgcafé is een samenwerking tussen Aafje en Karaat Mantelzorg.

Heeft U vragen? Neem dan contact op met:

Daphne Heester
Participatie Coördinator Mantelzorg & Familie