Oproep Sinterklaaskado’s voor De Bun

Sinterklaas komt op donderdagavond 3 december langs bij woonlocatie De Bun in de Ridderkerkse wijk Drievliet. Het zou leuk zijn als Sinterklaas wat extra kado’s bij zich heeft om uit te delen aan de bewoners van De Bun en de bezoekers van de dagbesteding.

Stichting IJsselmonde Oost biedt in De Bun voor cliënten dagbesteding aan, waarbij door deze corona-periode ook cliënten komen, die normaal gesproken bij andere aanbieders dagbesteding afnemen vanwege de vele sluitingen.

Sinterklaas is op zoek naar met namen bakspulletjes, zoals bakblikken, koekjesmix, uitsteekvormpjes, etc. maar andere kadootjes zijn uiteraard ook welkom. Het is de bedoeling om met de kadootjes te kunnen bakken in de decembermaand voor onder andere de bewoners in de wijk.

Kadootjes kunnen ingeleverd worden op donderdagmiddag 3 december tussen 14.00 en 16.00 uur bij De Bun aan de Karper 37 in Ridderkerk-Drievliet.