Peuterdans in bibliotheek Ridderkerk

Muziekschool Ridderkerk biedt vanaf vrijdag 31 januari de cursus Peuterdans aan in Ridderkerk voor peuters van 2 en 3 jaar. Iedere vrijdag geeft dansdocent Marjolein Pover van 10.30 tot 11.15 uur les in Bibliotheek AanZet Centrum, Sint Jorisplein 77.

De peuters gaan iedere les draaiend, trippelend en springend op avontuur. Spelenderwijs onderzoeken ze hun bewegingsmogelijkheden en verkennen ze de ruimte. Ook ontwikkelen ze motorische vaardigheden en muzikaliteit. Aan de hand van een leuk thema of verhaal prikkelen we de fantasie van de kleine dansers. De peuters dansen met elkaar of alleen en soms zingen ze ook mee met de muziek.

Meedoen

De lessen vinden iedere vrijdag plaats, met uitzondering van de schoolvakanties. Het is mogelijk om een gratis proefles te volgen. Kijk hier voor meer info, het aanvragen van een proefles of om direct in te schrijven.

Dansen voor kleuters

Bij voldoende animo start er ook een cursus Kleuterdans voor kinderen van 4 en 5 jaar. Interesse? Stuur dan een mail naar communicatie@muziekschoolridderkerk.nl