Peuterdans in Bibliotheek Ridderkerk

Muziekschool Ridderkerk is gestart met Peuterdans in de Bibliotheek AanZet, Sint Jorisplein 77 in Ridderkerk. Alle kinderen tussen de 2 en 4 jaar zijn welkom. De danslessen duren 45 minuten en zijn op dinsdag van 11.00-11.45 uur. Aanmelden voor de danscursus of een proefles kan via www.muziekschoolridderkerk.nl/nieuws.

Draaiend, wiebelend, trippelend en springen op avontuur! Ga mee op ontdekking in de peuterdansles. Peuters zitten vol energie en bewegingsdrang. Spelenderwijs onderzoek je jouw bewegingsmogelijkheden en verken je de ruimte. Je ontwikkelt je motorische vaardigheden en muzikaliteit. Aan de hand van een leuk thema of verhaal wordt je fantasie geprikkeld.  Je danst met elkaar of alleen en je zingt soms lekker mee. De eerste les gaat papa of mama mee, daarna leer je dat je zonder papa of mama kan dansen.

Inschrijven

De peuterdanslessen zijn al gestart maar instromen is altijd mogelijk. Voor 36 lessen betaal je € 162,00. Dit bedrag wordt aangepast naar het aantal gevolgde lessen. Inschrijven en het aanvragen van een proefles gaat via de website www.muziekschoolridderkerk.nl/nieuws.

Peuterdansen

Bij voldoende animo willen we in de toekomst ook starten met Kleuterdans voor kinderen van 4 en 5 jaar. Lijkt je dat leuk voor je kleuter? Stuur dan een mail naar communicatie@muziekschoolridderkerk.nl