Pinkstermarkt in de Oudheidkamer

Op zaterdag 8 juni zal van 10.00 tot 16.00 uur weer de gezellige Pinkstermarkt in de Oudheidkamer aan de Kerksingel een bezoek van een ieder meer dan waard zijn. U bent die dag als vanouds weer van harte welkom in de Oudheidkamer.

Er valt veel te genieten naast koffie, thee en lekkere tussendoortjes als blauwkaikoeken en jams is er een aanbod van handwerkartikelen en huisvlijt, curiosa, puzzels, sieraden en speelgoed.

De organisatie van de markt kan nog producten gebruiken en daarom wordt gevraagt eens rond te kijken naar zaken, die niet meer gebruikt worden, maar wat voor onze Pinkstermarkt erg geschikt zou zijn. Het gaat dan vooral om curiosa, sieraden, handwerkartikelen, puzzels en spellen. Door teruglopende belangstelling wordt verzocht géén kleding, meubels, grammofoonplaten, boeken,  CD’s en DVD’s meer aan te bieden.

U wordt uitgenodigd om tijdens de openingsuren van de Oudheidkamer uw spullen te komen brengen.

In de nabije omgeving van de Oudheidkamer zal ook weer van alles te beleven zijn, te denken valt aan de nodige shantikoren en voor de innerlijke mens zullen alle mogelijke heerlijkheden voorhanden zijn bij de gestalde kramen.

De Oudheidkamer aan de Kerksingel 26 te Ridderkerk is geopend op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 13.30 tot 16.30 uur.

Let op : op de Kerksingel geldt een parkeerverbod.