Pop-upbus hulpdiensten in Ridderkerk Centrum

De pop-upbus van de Ridderkerkse hulpdiensten staat donderdag 15 december 2022 op het Koningsplein in Centrum.

Van 14.00 tot 16.00 uur kunt u in de bus terecht voor allerlei zaken: voor het doen van meldingen, vragen naar preventietips of gewoon voor een praatje. Politie, brandweer en Buurtpreventie zijn aanwezig, net als de Boa’s.

Donkere dagen

Er is speciale aandacht voor de donkere dagen, want dan neemt de kans op inbraak helaas toe, net als tijdens de feestdagen. Is uw woning goed beveiligd? U krijgt praktische tips om inbraak te voorkomen. Vooruitlopend op de jaarwisseling worden er ook alvast vuurwerkbrillen uitgedeeld.

Loop binnen

Deze bus is in het leven geroepen zodat de hulpdiensten zichtbaarder zijn in alle wijken van de gemeente. Door op deze manier spreekuur te houden, midden tussen de mensen, hopen de wijkagenten en de handhavers meer mensen te spreken. Dus loop vooral even binnen.