Praat mee over het Sportakkoord

Het gaat goed met de sport in Ridderkerk. We hebben een uitgebreid sportaanbod (ook voor mensen met een beperking), een sterke sportinfrastructuur en veel vrijwilligers die sport en bewegen mogelijk maken.

Om sporten en bewegen in Ridderkerk nog aantrekkelijker te maken, wil de gemeente samen met sport- en beweegaanbieders, maatschappelijke partners en bedrijfsleven nadenken over wat een extra impuls moet krijgen. Zij gaan daarvan een Lokaal Sportakkoord maken. Hierin leggen lokale partners vast hoe zij de Ridderkerkse sport verder willen versterken. Doel is dat iedereen kan bewegen en sporten en daar plezier in heeft.

Maandag 9 december is er een startbijeenkomst. Dan krijgen partners te horen wat een Lokaal Sportakkoord inhoudt en krijgen zij gelegenheid om input te leve- ren. Uw bijdrage is van essentieel belang voor het ontwikkelen van het akkoord.

Meedoen? U bent van 19.30 tot 21.30 uur welkom in het Farel College aan Kastanjelaan 50. Aanmelden is noodzakelijk en kan tot uiterlijk 2 december via a.hoogenes@ridderkerk.nl.

Foto: Gemeente Ridderkerk