Promotiemarkt voor vrijwilligerswerk

De jaarlijkse vrijwilligersmarkt vindt zaterdag 21 september van 11.30 tot 14.30 uur plaats in Bibliotheek AanZet aan het Sint Jorisplein in Ridderkerk. Vrijwilligersorganisaties kunnen zich daar presenteren en nieuwe vrijwilligers werven. Kan uw vrijwilligersorganisatie wat aandacht gebruiken? Doe dan mee met deze promotiemarkt.

Facet Vrijwilligerssteunpunt organiseert en faciliteert de vrijwilligersmarkt samen met Bibliotheek AanZet. Vrijwilligers- en non-profitorganisaties kunnen er de eigen organisatie of vereniging promoten, vacatures presenteren, vrijwilligers werven en nieuwe contacten leggen.

Voor de stands zijn tafels en statafels beschikbaar. De stand kan naar eigen wens ingericht worden; een aantrekkelijke stand en leuke gadgets om uit te delen helpen daarbij zeker. Rondom de markt wordt een aantrekkelijke programma aangeboden, met onder meer een workshop, animatie voor kinderen, muziek en een toespraak van wethouder Marten Japenga.

Meedoen? U kunt uw organisatie tot 10 september aanmelden via inschrijven.vsp@facetridderkerk.nl. Of bel naar 0180 430 440.