Psalmzangavond met Pieter Heykoop in Ridderkerk voor hulp in Malawi

Op zaterdagavond 11 maart 2023 wordt in de Bethelkerk in Ridderkerk een psalmzangavond met bovenstem gehouden. Organist Pieter Heykoop zal deze avond de psalmen begeleiden, met als thema ‘psalmen rondom biddag’. Veldwerker Bep Klok hoopt te vertellen over haar werk in het Afrikaanse land Malawi.

Medewerking aan de zangavond wordt verleend door de Bovenstemgroep Hardinxveld – Giessendam e.o. De avond staat onderleiding van dominee R.J. Oomen. De psalmzangavond in de Bethelkerk van de Gereformeerde Gemeente (Anjerstraat 2 te Ridderkerk) begint om 19.30 uur, de toegang is vrij.

De Alblasserdamse werkgroep voor de stichting Timotheos organiseert de zangavond. De opbrengst van een collectie die gehouden wordt is bestemd voor de hulp in Malawi, waar Timotheos actief is.