RCO Rally voor Support Casper

Op zaterdag 6 april 2019 organiseert Rotary Ridderkerk de Waal voor de elfde keer de succesvolle Classic & Open Rally voor het goede doel. Een rally waar zowel doorgewinterde als beginnende rallyrijders elk jaar naar uitkijken en van genieten.

De opbrengst van deze rally komt ten goede aan Stichting Overleven met Alvleesklierkanker. In ons land sterven elke dag acht mensen aan alvleesklierkanker. Vaak binnen een jaar. Prof. dr. Casper van Eijck en zijn team doen baanbrekend onderzoek naar nieuwe en effectieve behandelmethoden. Met hun campagne Support Casper willen zij hiervoor voldoende geld ophalen. Door mee te rijden maakt u dit mede mogelijk. Samen moet het lukken!

Een afwisselende route in de regio zal de nodige surprises brengen. Er wacht daarbij een lunch op een geheime toplocatie. Gefinisht wordt bij een restaurant waarvan de naam ook nog niet wordt prijsgeven. Op deze locatie is de prijsuitreiking en kunnen de deelnemers genieten van een walking diner.

De start van de rally is bij De Paradijshoeve in Ridderkerk. Deelname kost € 215 per equipe (twee personen), inclusief lunch, diner, routeboek en rallyschilden met zuignappen. Zonder diner kan voor € 175 worden meegereden. Voor meer informatie: www.rotary.nl/ridderkerkdewaal.