Reyerheem 40 jaar

Dit jaar viert verzorgingshuis Reyerheem het 40-jarig jubileum. Woensdagavond 28 september 2022 wordt daarom een receptie georganiseerd waar ook oud medewerkers van harte welkom zijn.

Heeft u in Reyerheem gewerkt, meld u dan aan om deze avond samen met oud collega’s mee te vieren. “We kijken uit naar uw komst en verhalen.”

Geadviseerd wordt om tijdig aan te melden, want vol = vol. Aanmelden kan niet per groep, maar alleen individueel zodat de organisatie ook uw mail/adresgegevens heeft om u op de hoogte te houden van de informatie over de receptie.

Ook is de organisatie op zoek naar oude foto’s vanaf september 1982. Heeft u nog iets, neem dan ook contact op. Reyerheem zouden ze graag willen gebruiken voor de tentoonstelling, in bruikleen of er kan een kopie van gemaakt worden.

Voor vragen, aanmelden kunt u contact opnemen met de receptie Reyerheem aan de Torenmolen 1, 2986 GB Ridderkerk, via telefoonnummer 088 823 1017 of E-mail naar gp_receptierey@aafje.nl of esther.pepermans@aafje.nl.

Wilt u op de hoogte blijven van alles rondom het 40 jarig jubileum of alle andere activiteiten, mail dan uw  gegevens door naar Franny de Wit:  fdwit@aafje.nl

Beeld: Stichting Oud Ridderkerk