Ridderkerkse voorgangers starten bijbelleesactie

De jubileumactie bij de Ridderkerkse boek- en muziekwinkel de Kandelaar wordt gestart door 8 Ridderkerkse predikanten. In het kader van het 35 jarig bestaan van de winkel is er een actie waarbij 35 uur wordt voorgelezen uit de Bijbel. Deze voorleesactie wordt uitgezonden via internet. Voor elk kwartier dat er voorgelezen wordt, geeft de winkel 25 euro aan GlobalRize.

Inmiddels hebben een kleine 100 Ridderkerkers zich opgegeven om mee te lezen. Voor de actie worden nog ruim 40 voorlezers gezocht. U kunt zich daarvoor nog opgeven.

Er kan voorgelezen worden in de winkel van maandag 7 oktober tot en met vrijdag 11 oktober tussen 15.00 uur en 21.00 uur en op zaterdag 12 oktober tussen 8.30 uur en 13.30 uur.  U kunt ook komen luisteren in de winkel aan de Sint Jorisstraat 10 te Ridderkerk.