Rondleiding met diner bij Van Gelder

Op dinsdag 14 september 2021 organiseert Facet Ridderkerk een rondleiding met diner in het nieuwe pand van Van Gelder. Op donderdag 16 september is er een dagprogramma met een lunch. Sinds kort is het Experience Center aan de Krommeweg geopend en als onderdeel van het programma Ridderkerk Langer Gezond heeft u nu de mogelijkheid om langs te gaan in de wereld van gezonde voeding, smaak en duurzaamheid.

Dinsdag 14 september wordt u ontvangen met een heerlijke gezonde smoothie. Daarna is er onder begeleiding een rondleiding door het schitterende pand. Na afloop kunt u genieten van een heerlijk diner in het restaurant. Vanaf 16.30 uur start de inloop met ontvangst en daarna is de rondleiding. Van 18.30 tot 20.00 uur kunt u genieten van een heerlijke maaltijd.

Op donderdag 16 september is er een dagprogramma met een lunch. Ook nu wordt u ontvangen met een gezonde smoothie en daarna volgt de rondleiding. De afsluiting is met een gezonde lunch die u zelf mag samenstelling in het restaurant. De inloop is vanaf 10.00 uur en de dag eindigt rond 13.00 uur.

Beide activiteiten zijn een ware beleving. Na afloop zit u vol inspiratie en weet u wat er nog meer mogelijk is met groente en fruit. Bij veel aanmeldingen wordt er op donderdag 30 september ook nog een rondleiding met diner georganiseerd.

Aanmelden is verplicht en tickets kunnen vanaf woensdag 18 augustus gekocht worden bij Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5. De kosten voor de rondleiding met diner zijn € 17,50. De kosten voor de rondleiding met lunch zijn € 10,00. Reserveer snel want er is een beperkt aantal plaatsen. Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen met Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of per mail naar jesper.lagendijk@facetridderkerk.nl.

Meer informatie is ook te vinden op de nieuwe website ridderkerklangergezond.nl.