Salsa leren dansen in Ridderkerk

Wil je graag salsa leren dansen in Ridderkerk? Op vrijdag 19 mei 2023 organiseert Salsadansschool Suriharold in samenwerking met wijkcentrum de Fuik een Salsa Feestavond. Tijd 19.30-23.00 uur. De de avond begint om 19.30 uur met een gratis salsa beginnersworkshop. Kom gezellig meedoen met de workshop! Geen danspartner geen probleem.

Aanmelden voor de gratis workshop kan via whatsapp: 06-49874120.

Adres wijkcentrum de Fuik: Voorn 10 Ridderkerk.

Enkele voordelen van dansen

1. Dansen maakt gelukkig
  2. Dansen helpt je met afvallen
  3. Dansen verbetert het geheugen
  4. Dansen verbetert de sociale verbondenheid tussen mensen
  5. Dansen verbetert je conditie
  6. Dansen vermindert stress

Over Salsadansschool Suriharold

Salsadansschool Suriharold is een dansschool die al 18 jaar danslessen verzorgt op meerdere locaties in Rotterdam-Zuid. Zij zijn een dansschool waar kwaliteit, persoonlijke aandacht en gezelligheid heel belangrijk is.

Middels muziek en dans brengen zij verbinding onder de mensen en zorgen we voor positieve energie, een lach op je gezicht en zelfvertrouwen.

Meer informatie over Salsadansschool Suriharold op website www.salsadansschoolsuriharold.nl