Senioren busreisjes met Facet

Facet Ridderkerk organiseert op donderdag 1 en dinsdag 6 december 2022 twee gezellige busreisjes.

Op donderdag 1 december vertrekt de bus naar de mooiste en grootste kerstshow van Nederland. Deze kerstshow is te bewonderen bij Intratuin in Halsteren. Voordat u in Halsteren aankomt brengt u een bezoek aan restaurant Huys Roosevelt voor een heerlijke pannenkoek met een drankje. Daarna rijdt de bus door naar de Intratuin waar u kunt genieten en de leukste spullen kan kopen. Om 15.00 uur vertrekt de bus weer naar Ridderkerk. De kosten zijn € 27,50 per persoon.

Dinsdag 6 december vertrekt de bus naar Rederij Leerdam voor een rondvaart over De Linge. Hier stapt u op een schip waarbij u geniet van het schitterende landschap van de Betuwe. Tijdens de rondvaart wordt er een uitgebreide Betuws lunchbuffet verzorgd. U geniet van de schitterende landschappen met typische boerenhoeves, kerkjes en kronkelende dijkjes. Wellicht ziet u nog wild onderweg. Rond 15.00 uur vertrekt de bus weer naar Ridderkerk. De kosten zijn € 49,50 per persoon.

Bij beide busreisjes zijn er verschillende opstapplaatsen in Ridderkerk zoals De Reijerheem, Schoutstraat 5, wijkcentrum West, wijkcentrum Slikkerveer en wijkcentrum Bolnes.

De busreisjes zijn altijd erg in trek dus als u verzekerd wilt zijn van een plekje kom dan snel langs bij Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5. Betaling is mogelijk met pin of contant. Wilt u meer informatie of heeft u vragen, dan kunt u contact opnemen met Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of per mail info@facetridderkerk.nl