Sfeervolle Wintermarkt in de ‘Christus is Koning’ kerk

Zaterdag 8 december is er in de ‘Christus is Koning’ kerk aan het Dillenburgplein weer een wintermarkt, van 9.30 uur tot 16.00 uur. Deze markt staat al jaren bekend om zijn sfeervolle en ongedwongen gezelligheid. Bij de ingang komt men meteen in de stemming doordat een draaiorgel gezellige kerstmuziek speelt.

Natuurlijk kan er van alles gekocht worden, behalve veel kerstartikelen hebben ze ook prachtige kerststukjes, plantenbakjes en kransen. Verder zijn er zelfgemaakte advocaat en jam, prachtige sieraden, woonaccessoires enzovoorts.

Het winterrestaurant is altijd een groot succes. Men wordt op de wenken bediend en kan gezellig zittend genieten van koffie, thee, erwtensoep en andere lekkere dingen.

Daarnaast is er ook een rad van avontuur. Er zijn prachtige prijzen en waardebonnen te winnen die voor een groot deel beschikbaar gesteld zijn door de plaatselijke winkeliers. De helft van de opbrengst is bestemd voor de Stichting Ambulance Wens.