Shantykoor de IJsselmannen komt weer naar Ridderkerk

Shantykoor de IJsselmannen is opgericht in het jaar 2002 en is nu een van de grootste koren van het land. Zij hebben een gevarieerd shanty repertoire, waarbij naast het Nederlands, ook in het Engels, Duits en Frans gezongen wordt, onder begeleiding van hun eigen muzikanten. Zij treden al vele jaren op tijdens de Zomeravondconcerten van Stichting Evenementen Ridderkerk.

Maar in het nieuwe jaar komen ze al vroeg naar Ridderkerk en wel op zaterdag 28 januari 2023 in theater Het Plein in het centrum van Ridderkerk. De avond begint om 20.00 uur en de zaal  gaat open om 19.30 uur.

Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar en deze zijn te koop a 7 euro per stuk bij Peter van den Berg, telefoon 06- 24335084. Wilt u deze gezellige avond niet missen bestel de kaarten dan zo snel mogelijk.