Singelkerk sluit aan bij Pinkstermarkt

De jaarlijkse verkoopdag van de Singelkerk wordt dit jaar gehouden op zaterdag 8 juni tijdens de pinkstermarkt. Dit jaar zijn er kramen om de Singel te vinden en is ook de kerk de hele dag geopend.

De dag start om 9:00 uur en duurt tot 17:00 uur. De opbrengst is voor een aantal gezinnen die namens de GZB zijn uitgezonden.

Verkoop

Ook dit jaar ontbreken de bekende groente- en fruitkramen niet. Ook worden er allerlei producten van de bakker aangeboden, is er een stroopwafelkraam en worden er hamburgers verkocht.

Kramen

Er zijn ook kramen met curiosa; sjaals, tassen, sieraden en brocante. Een boekenkraam is ook aanwezig. Kinderen kunnen geschminkt worden.

Pinksterverhaal

In de Singelkerk wordt onder meer het pinksterverhaal vertelt en er zal muziek zijn. Dit is een greep uit de vele activiteiten. Iedereen is van harte welkom.

Meer over de activiteiten rond de Singelkerk: www.singelkerk.nl