Soos Slikkerveer start weer in september

Vanaf donderdag 5 september organiseert Facet Ridderkerk weer wekelijks een soosmiddag in het Wijkvoorzieningencentrum Slikkerveer (WVC Slikkerveer) aan de Reijerweg 62. Kom langs, maak gezellig een praatje met elkaar en leer andere buurtbewoners kennen. Iedereen is van harte welkom.

Voor de zomer zijn de vaste vrijwillige gastvrouwen van de soos Slikkerveer feestelijk uitgezwaaid. Zij gaven het stokje door aan nieuwe vaste vrijwillige gastvrouwen. De deelnemers van de soos en Facet Ridderkerk kijken uit naar het nieuwe seizoen. Iedereen is op donderdagmiddag welkom van 14.00 tot 16.00 uur. De zaal gaat open om 13.30 uur.

Neem voor meer informatie over deze en/of andere activiteiten georganiseerd door Facet Ridderkerk in het WVC Slikkerveer contact op met Henny de Wilt, sociaal werker/ ouderenadviseur, via 0180 – 432 350 of Henny.deWilt@facetridderkerk.nl. Bekijk www.facetridderkerk.nl voor meer informatie.