Sportdag bij s.v. Ten Donck in de voorjaarsvakantie

Kom jij gratis naar de sportdag bij s.v. Ten Donck? Tijdens de voorjaarsvakantie kun je op vrijdag 1 maart vanaf 10.00 – 12.00 uur gratis hockeyen en korfballen bij s.v. Ten Donck.

Locatie S.v. Ten Donck, sporthal Reyerpark, Kastanjelaan 32, Ridderkerk, Sportkantine de Haspel.

SC Ten Donck is niet de grootste maar wel de gezelligste sportvereniging van Ridderkerk. Hoewel korfbal de grootste tak van sport bij ons is, wordt er op maandag door de Korfbalfitters ook gebadmintond en getrimd. Zowel voor de jeugd als voor de senioren zijn er dus voldoende mogelijkheden om sportief bezig te zijn.

Het sportief presteren is belangrijk maar altijd gekoppeld aan het op een plezierige en gezellige manier samenzijn en samenspelen. Korfbal is dan ook een echte familiesport. s.v. Ten Donck vindt het van groot belang dat kinderen bij Ten Donck op een plezierige en veilige manier kunnen sporten en recreëren. Sociale controle en “normale” omgangsvormen worden breed (uit)gedragen.