Start cursussen Muziekschool Ridderkerk

De cursussen van Muziekschool Ridderkerk starten in de week van maandag 5 september 2022 weer. Nieuw dit seizoen is de cursus Muziek en Dans. Een 10-weekse cursus, waarin kinderen (4-9 jaar) kennis kunnen maken met muziek- en danslessen. Alle cursussen van de muziekschool vinden plaats in Het Plein, Koningplein 3 in Ridderkerk.

Muziekschool Ridderkerk biedt voor kinderen en jongeren muzieklessen aan op allerlei instrumenten. Voor cursisten die samen met anderen muziek willen maken zijn er ook bandlessen (Popschool) en diverse ensembles. Hele kleine kinderen, vanaf 7 maanden al, kunnen samen met hun (groot)ouders een cursus volgen én de muziekschool geeft ook danslessen voor peuters en kleuters. Met de online Cursusvinder is het mogelijk om cursussen te selecteren op leeftijd, interesse, locatie en dag(deel).

Muziek en Dans

De nieuwe cursus Muziek en Dans heeft twee leeftijdsgroepen: 4 t/m 5 jaar en 6 t/m 9 jaar. Deze combinatiecursus start op woensdag 7 september 2022 om 13.30 uur en bestaat uit vijf muzieklessen én vijf danslessen. Perfect voor kinderen die alles leuk vinden.

Ridderkerkpas

Ridderkerkpas biedt een financiële tegemoetkoming aan kinderen en jongeren (0-18 jaar) van huishoudens met een beperkt budget. Cursussen van Muziekschool Ridderkerk kunnen hiermee (deels) worden betaald. Kijk voor meer info bij tegemoetkoming-lesgeld.

Neem voor vragen contact op met de Klantenservice via klant@tobe.nl of 078-6133144 (ma-vr).