Start een nieuw avontuur na de zomer bij Muziekschool Ridderkerk

Na de zomervakantie start er bij Muziekschool Ridderkerk een nieuw seizoen vol muziek en dans. In een band spelen, je eerste danspasjes maken óf heel goed gitaar of harp leren spelen. Het kan allemaal, er zijn zelfs cursussen voor de allerkleinste kinderen en hun (groot)ouders. De lessen beginnen in de week van maandag 5 september in Het Plein, Koningsplein 3. Inschrijven kan vanaf nu via muziekschoolridderkerk.nl.

Met de online Cursusvinder is het mogelijk om cursussen te zoeken op leeftijd, interesse. locatie en dag(deel). Voor wie alles eerst wil uitproberen is er en Open Dag aan het einde van de zomervakantie, op zaterdag 20 augustus in Het Plein.

Tegemoetkoming in het lesgeld

Ridderkerkpas biedt een financiële tegemoetkoming aan kinderen en jongeren (0-18 jaar) van huishoudens met een beperkt budget. Cursussen van Muziekschool Ridderkerk kunnen hiermee (deels) worden betaald. Kijk voor meer info bij tegemoetkoming-lesgeld.

Contact

Neem voor vragen contact op met de Klantenservice via klant@tobe.nl of 078-6133144 (ma-vr).