Start inschrijving Avond4daagse Ridderkerk 2019

Op maandag 1 april 2019 start de inschrijving voor de 71e editie van de Avond4daagse in Ridderkerk. Deze vindt plaats van maandag 20 mei tot en met donderdag 23 mei 2019. Dit jaar is het thema  ‘Een reis rond de wereld’.

De ‘digitale’ inschrijving start op maandag 1 april 2019. Dit kan via de website avond4daagse-ridderkerk.nl. ‘Gewoon’ inschrijven kan ook;
• Outdoorshop Henk van Os, Ringdijk 26-28, Ridderkerk-centrum
• Boekhandel Sanders, Amerstraat, Winkelcentrum de Werf in Bolnes
Deelnemers met een Ridderkerkpas kunnen zich inschrijven via Facet aan de Schoutstraat 5 te Ridderkerk-centrum. Groepen, vanaf 5 personen, kunnen zich ook schriftelijk of digitaal aanmelden. Hiervoor is dinsdag 26 maart een informatieavond gehouden.

De voor-inschrijving eindigt op maandag 6 mei 2019 om 17.00 uur. Deelname kost € 6,- per persoon (excl. € 0,29 transactiekosten) ongeacht de afstand. De na-inschrijving vind plaats op zaterdag 18 mei 2019 tussen 13.30 – 16.30 uur in de Oudheidkamer aan de kerksingel in Ridderkerk-centrum  en kost € 7,50 per persoon.

Starttijd en locatie

Dit jaar wordt er vanaf 18.15 uur achtereenvolgend gestart. Na de start van de 10 km lopers volgt direct de start van de 5 km lopers.Op maandag, dinsdag en woensdag is de start vanaf het Reijerpark. Op donderdagavond zijn de start en finish op het Koningsplein. Hier zijn alle opa’s, oma’s, pappa’ en mamma’s, vrienden en familie uitgenodigd om op de ‘Snoepstraat’, (Schoutstraat) alle deelnemers in te halen en eventuele beloningen uit te reiken.

Het thema van de 71e Avondvierdaagse is ‘een reis rond de wereld’! Dit thema is door de winnaars van vorig jaar gekozen.  De werkgroep Avond4daagse Ridderkerk nodigt elke deelnemer/groep uit om tijdens de laatste avond verkleed te komen volgens het thema. De meest origineel verkleedde deelnemer of groep valt in de prijzen en krijgt in ieder geval een eervolle vermelding bij de prijsuitreiking.  De jury volgt en beoordeeld de groepen de gehele avond4daagse. Zij letten o.a. op groepsgedrag, verkeersveiligheid, uitstraling en herkenbaarheid. Onderweg zingen telt ook mee. De prijzen worden op donderdagavond tijdens de finale op het Koningsplein uitgereikt.

Actuele informatie over de Avond4daagse Ridderkerk is te vinden op de website en de App van de Avond4daagse Ridderkerk. Of volg ons via facebook en twitter. Vragen kunnen gesteld worden via de website www.avond4daagse-ridderkerk.nl of per mail avond4daagsrkerk@gmail.com